dilluns, 24 d’octubre del 2011

Hem començat una activitat nova

Avui hem començat una activitat nova, que no haviem fet mai. En Miquel Angel (tutor de 6è i encarregat de l´hort) avui ha vingut a dir-mos que aquest any podrem treballar  l´hort de l´escola. Ens ha explicat que  podrem aprendre moltes matemàtiques treballant amb l´hort. No ho hem entés molt bé aixó de matemàtiques i hort però segur que ens anirà molt bé i estirem molt motivats per aprendre coses noves.
Avui ens ha explicat que dins l´hort hi havia quatre parades i les hem representat a un fol.

5 comentaris:

  1. A jo m'agradat l'hort perque he apres coses noves. Una d'elles es que a l'hort no es pot trepitjar la corda perque ten pots caure a l'hort i pots aplastar les plantes i per aixo no es pot trepitjar la corda de l'hort.

    Firmat: Marcos Melendez Cardona.

    ResponElimina
  2. M´agrada molt tot el que he vist per ara,principalment l´esquirol

    FIRMAT:DOROTEO SESMERO RIERA

    ResponElimina
  3. Hola a tota la classe dels púnics. He vist les vostres fotos i esteu molt grans i guapíssims.Ya veig que seguiu fent moltes coses ... quina alegria m'ha donat veure el vostre bloc. Moltes felicitats per na Elena, Bea i Lucia. Us enyoro. Molts petons d'Inés i un molt fort per Lucia.

    ResponElimina
  4. Hola Ines estic molt contenta que as entrat al nostre blog i tinc moltes ganes de veuret.

    ResponElimina
  5. Jo també tinc moltes, però moltes ganes de veure't Beatriz, a tu i a tots, quan tingui un dia lliure a l'Institut hi aniré a veure-us.
    Fins llavors us anirem veient pel blog ... Molt de petons.

    Inés

    ResponElimina