dilluns, 19 de desembre del 2011

EL MILLOR REGAL DEL MÓN.

Ala classe hem contat un conte que tractava sobre quin seria per ells el millor regal del món. Aquí teniu el recull del que han escrit:
EL MILLOR REGAL PER JO SERIA:
- Una bicicleta nova: Maxi
- Anar a Palma a veure els meus cosins: Luna
- Veure el cel i vore el meu güelo: Doro
- Ser professora de muntar a cavall: Giadin.
- Anar un any a Madrid amb la meua família: Eva
- Quedar-me a l´escola aprenent: Alex
- Anar a Valencia a veure a la família:Xicu.
- Anar de viatge a vore els meus cosins a Barcelona: Josep
- Anar a Londres a aprendre a parlar anglès: Elena
- Viure feliç: Samuel.
- Tenir un ca de veritat: Marcos.
- Veure els Reis Mags: Zyon.
- Jo vull estar a Valencia a visitar els meus cosins: Andreu.
- Que me quedi una setmana a Mallorca amb els meus güelos i cosins: Damià.
- Anar un any amb el meu güelo i güela a Bulgaria: Beatriz
- Que n´Estrella torni a viure: Cristina.
- Anar a Madrid a veure tota la meva família: Lucia Monterde
- Vull vore una Lalaloopy: Lucia Torres.

Hem fet un preciós sobre per donar-li els nostres desitjos al "Carter Reial"

1 comentari:

  1. son uns dies plens d´álegria i felicitat per a tots i especialment pels mes petits.Gracies per transmetrels aquets desitjos.

    ResponElimina